הסבה מסולר למשאבת חום – אלטרנטיבות לחימום בסולר

בעבר הלא רחוק, שימוש בסולר לצורך מערכות חימום למיניהן היווה את אחד הפתרונות הנפוצים בשוק הישראלי. אך כיום צרכנים מוסדיים, וכמובן שביתיים, מתרחקים משימוש בסולר בשל העלויות האדירות שמקור אנרגיה זה מצריך. בנוסף, עליות מחירי הסולר החוזרות ונשנות גרמו למצב של מהילת דלקים וחוסר וודאות לגבי איכות הסולר המסופק. ועוד לא אמרנו כלום לגבי הזיהום המשמעותי ששימוש בסולר להסקה וחימום יוצר. לכן גורמים רבים בשוק מחפשים פתרונות חלופיים לסולר היקר והמזהם.

חברת סולארי מתמחה בהתייעלות אנרגטית ובאספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לחיסכון באנרגיה לצד הגברת היעילות התפעולית, בדגש על שימוש במשאבות חום. פיתרון של הסבה מסולר למשאבת חום מאפשר הפחתה דרמטית של עלויות האנרגיה, הגברת היעילות והסתמכות על מקור אנרגטי שאינו מזהם. למעט הסבה מסולר למשאבת חום של מערכות חימום מים, מערכות הסקה מרכזיות ועוד, חברת סולארי מציעה גם שירותי הסבה מגז למשאבות חום ומגוון רחב נוסף של משאבות חום, צ’ילרים ומערכות בקרה להתייעלות אנרגטית.

ההבדל בין חימום בתנור מופעל סולר לעומת חימום במשאבות חום

מעבר ליתרונות הכספיים המשמעותיים המגיעים לצד תהליך הסבה מסולר למשאבת חום, חשוב להבין את ההבדלים בין חימום של מערכת הסקה מרכזית או חימום תת רצפתי הפועלת על בסיס סולר (או גז לצורך העניין) לבין חימום מבוסס משאבות חום. משאבות חום מציעות פיתרון אידיאלי, יעיל וחסכוני במיוחד לבתים פרטיים, מערכות הסקה מרכזיות במבנים מוסדיים, חימום בריכות, חימום מים לרחצה ובמקרים מסוימים גם פתרונות קירור.

מערכת חימום מבוססת משאבת חום פועלת בטווחי טמפרטורות שונים מאשר מערכת מבוססת סולר, כמו כן יש תלות מסוימת בטמפרטורת הסביבה (משאבת חום מנצלת ביעילות את החום המצוי באוויר, לאורך כל השנה!). לאחר הסבה מסולר למשאבת חום מערכת החימום שלכם תוכל לפעול בטמפרטורות נמוכות יותר, כאשר מערכות אלו מיועדות לעבודה מתמשכת וארוכה. החימום הינו מעט איטי יותר עם משאבות חום, אך המערכת עובדת באופן רציף, מספקת תוצאות מצוינות בטמפרטורות נמוכות יותר ובחיסכון כספי של עד 75%.

תהליך ההסבה בפועל – פשוט ומהיר!

תהליך הסבה מסולר למשאבת חום הינו פשוט ומהיר מאוד יחסית, כך שאתם יכולים להתחיל לחסוך וליהנות מהחימום היעיל, הסביבתי והזול ביותר תוך זמן קצר ביותר! חברת סולארי מתמחה בהסבת מערכות חימום מבוססות סולר למערכות מבוססות משאבות חום. ההסבה נעשית על בסיס התשתית הקיימת באתר – קרי צנרת חימום תת רצפתי מים, רדיאטורים והצנרת שלהם או מפזרי חום. הסבה מסולר למשאבות חום מצריכה חיבור ישיר וחדש של משאבת החום הספציפית לתשתית החימום, כאשר המשאבה עצמה ממוקמת מחוץ למבנה בדומה למזגן מפוצל. ניתן להותיר את תנור הסולר או הגז כגיבוי.

הסבת מערכת הסקה מרכזית, חימום תת רצפתי או מערכת חימום מים מסולר למשאבת חום מהווה תהליך האורך לרוב יום עבודה אחד. החזר ההשקעה הוא מהיר במיוחד ולרוב תוך 2-3 שנים תחזירו את ההשקעה.

שאלות נפוצות

האם יש הוראות תחזוקה שוטפות שעלינו להכיר?

לא. מומלץ בהפעלה ראשונה לפני כל חורף להפעיל ולוודא שהכל עובד כהלכה. במידה ולא לפנות למומחים. מעבר לזה אין הוראות תחזוקה מיוחדות.

מהו החיסכון הממוצע בהחלפה מסולר/גז למשאבת חום?

החיסכון בהחלפה למשאבת חום הוא עד 80% בעלות הצריכה השוטפת.

האם משאבת חום מתאימה גם לבית עם רדיאטורים ולא תת רצפתי?

בטח. משאבת חום משמשת גם לחימום עם רדיאטורים וגם לתת רצפתי.

האם אנחנו חייבים להיפטר מתנור הגז/סולר כשמחליפים למשאבת חום?

לא. רצוי להשאיר את התנור הקודם לגיבוי אך לא חובה.

    לקבלת הצעת מחיר

      רוצה לשוחח תחזרו אלי פנייה בווצאפ
      נגישות
      × היי :)